maandag 15 september 2014

My favorite pj's / Mijn favoriete pyjama

I just loved my pyjama pants! They had pockets, perfect fit, perfect fabric..... Unfortunately I wore my pants so often that it almost came to pieces. 

Ik was gek op mijn pyjama broek! Hij had zakken, perfecte pasvorm, perfecte stof..... Helaas heb ik hem ondertussen zo vaak gedragen dat hij bijna uit elkaar valt. 


And then...... I found this great trick online how to make new pyjama pants, using the model of the old pants but without cutting the old pants! 

En toen..... vond ik online de perfecte truc hoe ik een nieuwe pyjama broek kon maken op basis van het patroon/model van de oude broek, zonder de oude broek kapot te knippen! 


I'm really happy how my new pj's turned out. 
I got the fit and shape of my comfortable pants, but I added other pockets in a contrasting color and I upgraded the pants to pants with long legs. 

Want to try it too? The trick is explained by mellysews. On her website she explained really clearly how to draft the pyjama pattern. 

Ik ben heel erg tevreden hoe de broek geworden is. Pasvorm is perfect naar mijn idee. 
ik heb het model en de pasvorm gebaseerd op mijn comfortabele broekje, maar ik heb zelf nog steekzakken toegevoegd in een contrasterende kleur en de broek opgewaardeerd tot lange broek. 

Wil je dit ook proberen? De truc komt van mellysews. Op haar website legt ze super duidelijk hoe je alle rare hoeken uit die pyjamabroek tot een goed patroon verwerkt. 


Mmmmm, I can't wait for the fall to start! (Oke, that's a bit too much exaggeration)

Mmmmm, ik kan niet wachten tot de herfst begint (oké, dat is wel heel erg overdreven)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...