dinsdag 2 september 2014

Meet Rinus! / Dit is Rinus!

Meet my rhino: Rinus! He was one of my first sewing projects. 
Mag ik je voorstellen aan mijn neushoorn: Rinus! Hij was één van mijn eerste naaiprojecten. 



The pattern was a gift from a colleague. She wanted to give me a mental boost and she knew I was experimenting with my mothers sewingmachine. The pattern is by Mariska Vos and was really easy. Even for a sewer with very little experience! (You can find the pattern here)

Ik kreeg het patroon van een collega die mij een hart onder de riem wilde steken. Ze wist dat ik met mijn moeders naaimachine aan het experimenteren was en dacht dat ik het wel leuk vond om iets vrolijks te maken. Het patroon komt van Mariska Vos en was echt heel makkelijk te volgen. Als zeer beginnend naaister lukte het me zelfs om de coupenaden er goed in te krijgen! (Het patroon kun je hier vinden)



But keep eye on him..... He loves making a mess.
Maar hou hem in de gaten.... Hij maakt er graag een rommeltje van.




5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...