zaterdag 3 januari 2015

De 10 van 2014

Ook ik heb het stokje aangenomen dat al een tijdje in blogland rondgaat. Mijn nominatie komt van Liselot van Made by Lot. Dank je wel Liselot!

Bij deze deel ik dus mijn jaar in 10 beelden met jullie. 

Op 1 april werd ik officieel de mama van Joris. Een kleine krabbel op papier maar zo veel impact! Er hebben wel wat traantjes gevloeid die dag. 


De eerste vakantie als gezinnetje: een weekend naar Zeeland. Ik hou van het strand, van de wind, van de ruimte en dat je haren kleverig voelen na zo'n dag. 


Mijn verjaardag eindelijk weer eens gevierd. Fijn feestje was dat!


Een nachtje logeren met mijn lief bij Villa Augustus in Dordrecht. Wat een heerlijk uitje was dat! Even weer met z'n tweeën, een prachtige omgeving, heerlijk weer en genoten van het eten. 
De foto heeft Ruth gemaakt vanuit onze hotelkamer.


Aan het einde van de zomer ging ik met mijn broer naar Art of the Brick in Amsterdam. De kunstenaar Nathan Sawaya exposeerde daar met allerlei objecten die hij van Lego maakte. Lego blijft bij ons allebei een glimlach op ons gezicht toveren! Was dan ook te gek om daar rond te lopen.
Op de foto staat een raamwerk wat gemaakt is van doorzichtige legoblokjes. 


Met een lichtbron erachter zag dat er op de grond zo uit:
Briljant!


In het najaar liep ik nog twee dagen een stuk van het Pieterpad met mijn lieve vriendin S. Kwamen er in Slek (halverwege de tocht) achter dat we (opnieuw :S) een deel van het traject dubbel hebben gelopen. Nou ja, we hebben het voornemen om het hele pad ooit af te lopen, kunnen we daar extra lang over doen.


In oktober deed ik samen met vriendin L. mee aan 'The Hunted'. Super spannend spel en heb met volle teugen genoten! 
Hier zie je onze 'sporen' nadat we in alle vroegte stiekem een golfbaan overstaken.  


Zie je me liggen? Verstoppen voor de hunters die een kleine tien meter verderop staan te wachten.


Sinterklaas! Wat is dat toch een heerlijke periode! Kan niet wachten tot Joris wat groter is en hij echt begrijpt wat er gebeurd.


En ook al is 2015 al aangebroken, aangezien je gelukkig nieuwjaar mag wensen tot 6 januari, vond ik dat ik dat stokje nog wel een keer door mocht geven. 
Bij deze dus aan de volgende fijne blogs:


Catch!

4 opmerkingen:

  1. Veel mooie momenten in het afgelopen jaar. Hoop dat 2015 nog veel meer moois gaat brengen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de nominatie, ik ben door mijn foto's aan het bladeren! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...