zaterdag 21 februari 2015

Vier warme dekens

Met de koude dagen van afgelopen week vond ik dat dit sinterklaas-naaisel uit november nog wel een plekje op mijn blog verdiende. 

Zoals ik hier al schreef maakte ik dit jaar voor het Sinterklaasfeest wat zelfgemaakte cadeautjes.
In oktober vond ik vier prachtige wollen stoffen en het leek me een mooi cadeau om daar dekens voor te maken voor een paar fijne mensen. 



Ik naaide in totaal vier verschillende dekens. Elke deken is gemaakt van een wollen stof gecombineerd met fleece. Ook heb ik bij alle vier paspelband tussenuit gestikt.  De combinatie van wol met fleece leek me heerlijk comfortabel. En daar gaat het toch om bij een dekentje! 


Alle dekens voorzien van mijn label én natuurlijk een sint-gedicht!
Ik vind dat het geven van zelfgemaakte cadeaus toch wel echt veel voldoening geeft. 


Doen jullie wel eens aan zelfgemaakte cadeau's?

1 opmerking:

  1. Waw, wat een mooi stapeltje! Zelfgemaakte cadeau's hebben toch altijd een tikkeltje meer...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...