maandag 6 april 2015

.... en van roze naar groen! (en uitslag prijsvraag)

Toen we drie jaar geleden in dit huis gingen wonen kozen we voor een soort donkerroze/paars tint voor op de muur achter ons bed. 
Nu hebben Ruth en ik die muur groen geverfd en BLIJ dat ik er mee ben! 


De smaak van het verven had ik al te pakken want ik verfde vorige week ook wat van wit naar roze.


Hier zie je nog een glimp van de oude muur. Best intens, dat roze. 
Stom dat je dat pas weer ziet als er een andere kleur overheen gaan. 


Het voelt ineens zoveel anders als je de slaapkamer binnen loopt. Zoveel zachter, warmer, vriendelijker. 


Het trekt zelfs eekhoorntjes! 



De oranje wekker komt van de kringloop (en is gemaakt in de DDR). 


Lipstickplant



En niet te vergeten: de uitslag van de prijsvraag van laatst.
Die prijsvraag was leuk om uit te schrijven, maar zorgde wel voor een dilemma. Omdat ik nog niet zo veel ervaring heb met give aways (behalve deze labels die je nog steeds gratis kunt downloaden) gebeurde er dit:
  • Ik vergat te vermelden dat 'familieleden-die-ik-een-dag-ervoor-foto's-heb-laten-zien-van-de-nieuw-geverfde-slaapkamermuur' uitgesloten zijn van deelname.
  • Ik had er geen rekening mee gehouden dat het juiste antwoord niet gegeven zou worden (behalve dus door dat ene familielid)
Dus, kwam ik na een nachtje slapen tot de volgende oplossing: iedereen die reageerde zou mee loten.

De onschuldige kinderhand lag een dutje te doen, dus ik trok het winnende lootje digitaal:


Gefeliciteerd Tam Tam! stuur me even een mailtje (sendsomeloveblog @ gmail.com) met daarin je adres en dan zorg ik dat je brievenbusverrassing binnenkort op de deurmat valt!


3 opmerkingen:

  1. Wat een verandering, het ziet er echt super mooi uit! Ik had nog nooit van de lipstickplant gehoord, weer wat geleerd vandaag :-) En die wekker is echt heel erg cool, een Maldense vondst?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook maar bij Rob's Grote Tuinverbouwing geleerd ;) En de vondst is inderdaad Maldens, leuke plek om te snuffelen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...