dinsdag 19 mei 2015

Joris en de draak

Met een zoon die Joris heet, MOEST deze slabber wel mee naar huis.
Eenmaal thuis baalde ik, toen ik er achter kwam dat het gat wel erg krap was voor zijn hoofd.


Ik zette er daarom de schaar in om er een slabber met drukker-sluiting van te maken.


Ben achteraf niet helemaal tevreden over de afwerking. De witte tricot waar ik mee werkte werd te 'slobberig' en het was mooier geweest als ik de rechterkant van de slabber wat spitser toe had laten lopen.
Maar goed, het is uiteindelijk maar een slabber.


Drakenjagers, onversaagd
Luister wat de koning vraagt
De dappere die de draak verslaat
Ontvangt duizend en één dukaat
Aan iedere ridder die dit leest:
Trekt ten strijde tegen het beest!

(Het hele verhaal lees je hier)


Joris ging de draak te lijf met een flinke portie sinaasappels en rode pastasaus.
Wie er gewonnen heeft?
Ik wacht de wasmachine nog even af......


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...